fbpx

Bodite pripravljeni na JATrail 2020

Bodite pripravljeni na JATrail 2020

Dobra pripravljenost je ključ do užitka na tekmi. V nasprotnem primeru se izbrani izziv zelo hitro spremeni iz avanture v trpljenje. Zato smo tudi letos za vas pripravili tekaške programe, s pomočjo katerih se boste lahko odlično pripravili na Julian Alps Trail Run.

Programi so sestavljeni za razdalje od 10 do 65 kilometrov. Za 100 in 170 kilometrsko razdaljo nismo sestavljali splošnega programa, saj je stvar preveč specifična. Če bi želeli našo pomoč pri treningu, pa se lahko obrnete na info@kinvital.si. Omenjeni programi so osemtedenski. To ne pomeni, da morate na začetek čakati do avgusta. Ne. Začnite trenirati že danes in program ponavljajte v 8-tedenskih ciklih. Programe za izbrano razdaljo si lahko prenesete tukaj.

A trening je le en del priprav na tekmo. Pomemben, a predstavlja le enega izmed kamenčkov v mozaiku priprav. 

Med treningi poskrbite, da razmišljajte tudi o:

  • opremi
  • prehrani
  • logistiki
  • načrtovanju poteka tekme

Oprema

Na treningih uporabljajte opremo, ki jo nameravate nostiti na tekmi. Zelo pomembno je, da se opreme, ki jo boste uporabljali na tekmi, navadite. Tukaj šteje vsaka malenkost. Nogavice, kratke hlače, dolge hlače, majica, jakna, pokrivala, očala, palice, nahrbtnik, hrana, pijača in še kaj bi se našlo. Tekaški copati, seveda! Vso opremo, ki jo boste uporabljali na tekmi, enostavno morate dobro preizkusiti. In še nekaj. Nahrbtnik z vso opremo uporabljajte na treningih, tudi na tistih krajših. Preverite vso obvezno opremo na https://trailrun.si.

Prehrana

O prehrani je bilo veliko napisanega že TUKAJ. Pomembno je, da med pripravami testirate, katera hrana vam ugaja in jo vaše telo sprejme. Preizkusite tudi različne napitke. Samo voda na razdaljah, daljših od 15 kilometrov, ne bo dovolj. Preverite ponudbo tudi pri našem uradnem pokrovitelju 4Endurance.

Logistika

Dobro načrtujte, kje se nahajajo okrepčevalnice. Na okrepčevalnicah se lahko okrepčate s hrano in pijačo, ki vam jo priskrbimo mi in prijazni domačini. Na voljo bodo različni prigrizki, slani in sladki, topla hrana in pijača. Na okrepčevalnicah so lahko prisotni tudi vaši spremljevalci, ki vas lahko tukaj še dodatno bodrijo.

Načrtovanje poteka trase

Na uradni spletni strani bodo objavljene vse informacije o vaših trasah. Natančne dolžine tras, koliko vzpona vas čaka, na koliko kilometrov so razporejene okrepčevalnice in še veliko več. Dobro načrtujte in izračunajte, kako hitro se boste po trasi premikali. Pazite tudi na časovne limite, ki sicer niso strogi, a jih je treba vseeno upoštevati.

Veselo na delo!

Avtor: Uroš Kožar, KinVital Running Academy

Deli novico:

Share on facebook

Priporočamo

Dobro veste, da morate za želene tekaške rezultate trdno in premišljeno trenirati. Na rezultat pa poleg kakovostnega treninga vpliva kar nekaj dejavnikov – od genetike, forme in vse do vašega počutja. Zelo pomemben dejavnik, ki mu športniki prepogosto namenimo premalo pozornosti, je prehrana.
Alpe Adria Trail Cup povezuje najboljše trail tekaške dogodke v regiji. Začne se spomladi z UTVV Slovenia, nadaljuje julija s Soča Outdoor Festivalom ter septembra zaključi v Kranjski Gori z Julian Alps Trail Run.
Če še vedno niste popolnoma odločeni, ali je okolica Julijskih Alp prava lokacija za trail tek, potem vam prilagamo nekaj okoliških lepot.
V pomanjkanju tekaških preizkušenj v letu 2020 smo se v ekipi Julian Alps Trail Run odločili, da vam ponudimo tekaško dogodivščino na stezicah našega dogodka.

Priporočamo

Dobro veste, da morate za želene tekaške rezultate trdno in premišljeno trenirati. Na rezultat pa poleg kakovostnega treninga vpliva kar nekaj dejavnikov – od genetike, forme in vse do vašega počutja. Zelo pomemben dejavnik, ki mu športniki prepogosto namenimo premalo pozornosti, je prehrana.
Alpe Adria Trail Cup povezuje najboljše trail tekaške dogodke v regiji. Začne se spomladi z UTVV Slovenia, nadaljuje julija s Soča Outdoor Festivalom ter septembra zaključi v Kranjski Gori z Julian Alps Trail Run.
Če še vedno niste popolnoma odločeni, ali je okolica Julijskih Alp prava lokacija za trail tek, potem vam prilagamo nekaj okoliških lepot.
V pomanjkanju tekaških preizkušenj v letu 2020 smo se v ekipi Julian Alps Trail Run odločili, da vam ponudimo tekaško dogodivščino na stezicah našega dogodka.
Alpe Adria Trail Cup (AATC) Trail Running Camp ima vse, kar potrebuje pravi trail tekač. Je odlična priložnost, da spoznate nove prijatelje, uživate in hkrati postanete boljši trail tekač. AATC Trail Running Camp na prečudovitih lokacijah v Tolminu in Kranjski Gori ima vse – lepe tekaške stezice, tehnične terene Julijskih Alp in prečudovite alpske doline z rekami in jezeri, v katerih se bomo osvežili po teku.
Bliža se poletje in temperature bodo iz dneva v dan višje. Višja temperatura pomeni tudi več potenja oz. večjo izgubo tekočine, zaradi česar moramo poleti več piti. Če smo športno aktivni to še toliko bolj pride do izraza. Zadostna hidracija je še en zelo pomemben faktor v kontekstu prehrane športnika.
V prejšnjem prispevku smo se spoznali z osnovami prehrane vzdržljivostnega športnika. Povedali smo, da je za dober trening, ustrezno regeneracijo in manjše tveganje za poškodbe potrebna kakovostna in pravilno izbrana prehrana. Pripravila sem vam nekaj napotkov in idej za obroke pred in po treningu. Ampak ne pozabimo – časovno okno je pri rekreativnih tekačih manj pomemben dejavnik, zato je v prvi vrsti bolj pomembno, da poskrbite za zadosten vnos energije, beljakovin in vseh ostalih hranil tekom dneva.